ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΣΧΟΛΕΙΑ

Εκπαιδευτικοί, υπεύθυνοι σε σχολεία και ηγέτες κοινοτήτων συµφωνούν ότι Ο Δρόµος προς την Ευτυχία είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο για να δηµιουργήσουµε ένα αρµονικό και παραγωγικό µαθησιακό περιβάλλον και κοινότητα.

«Έχουµε µειώσει τη βία στο σχολεία κατά 80 τοις εκατό κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Μειώσαμε την ασεβή συμπεριφορά προς τους εκπαιδευτικούς, μειώσαμε τις βωμολοχίες…Τα παιδιά είναι τώρα πιο ικανά να καθίσουν κάτω, να ηρεμήσουν, να σκεφτούν τι κάνουν και να δώσουν το καλό παράδειγμα. Είναι μια 100% βελτίωση!». – Λυκειάρχης, Μίσιγκαν

«Σε αυτή την περίοδο κρίσης στη σχολική [µας] περιφέρεια, το συµβούλιο του σχολείου έχει χωριστεί σε δύο αντικρουόµενες πλευρές: η κοινότητα είναι ταραγµένη και δυσαρεστηµένη. Αντιμετωπίζουμε ένα έλλειµµα 3 εκατοµµυρίων δολαρίων στον προϋπολογισµό και φήµες για παρατυπίες στις κυβερνητικές διαδικασίες. Ο Δρόµος προς την Ευτυχία έχει παράσχει µια προστασία στην “πολιορκηµένη” σχολική περιφέρεια. Έχει δώσει στους µαθητές µου µια ανάσα ελπίδας μέσα σ' αυτό τον συννεφιασμένο ορίζοντα κατά τη διάρκεια αυτών των ταραγµένων περιστάσεων». – Καθηγητής σχολείου, Τέξας

«Για πολλά χρόνια, οι κοινής λογικής ηθικές αρχές δεν γινόντουσαν αντικείµενο συζήτησης. Έτσι, στη σηµερινή κοινωνία έχουµε παιδιά που µεγαλώνουν χωρίς ηθικές βάσεις. Αυτή είναι πιθανόν η τρίτη γενιά χωρίς ενσταλαγμένες ηθικές αρχές. Είναι λογικό ότι όσο περισσότερα παιδιά, γονείς και καθηγητές έρχονται σε επαφή και εφαρµόζουν πραγµατικά τα 21 διδάγματα του βιβλίου Ο Δρόµος προς την Ευτυχία, τόσο καλύτερη θα γίνει η κοινωνία µας». – Καθηγητής Δευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης, Τέξας

«Ο Δρόµος προς την Ευτυχία προσφέρει πολύτιµη καθοδήγηση στην τάξη µου. Η εφηβεία είναι µια περίοδος προβληµατισµού για τη νεολαία και το βιβλιαράκι σας είναι αυτό ακριβώς που χρειάζονται οι µαθητές. Τους κάνει να σκέφτονται και εγκαθιδρύει αρχές που συχνά σπανίζουν στον σηµερινό κόσµο». – Εκπαιδευτικός, Καλιφόρνια

«Οι µαθητές είναι πιο δεκτικοί με τους άλλους. Συζητούν για ηθικές αξίες και απόψεις και έπειτα συµφωνούν ή διαφωνούν χωρίς διαµάχες ή αντιπαραθέσεις». – Καθηγητής Δευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης, Πενσυλβάνια

«Αφότου χρησιµοποιήσαµε το Δρόµο προς την Ευτυχία στο σχολείο µας, σταµάτησαν οι διαµάχες, η βία και οι φασαρίες – μια εντελώς αντίθετη εικόνα από αυτή που επικρατούσε πριν». – Διευθυντής Σχολείου, Τελ Αβίβ, Ισραήλ

«Από τότε που εφαρµόσαµε αυτό το πρόγραµµα την τελευταία σχολική χρονιά, έχουµε αποδεδειγµένα µειωµένη αρνητική συµπεριφορά, µη συµµόρφωση, αγένεια και επιθετική συµπεριφορά ή στάση. Έχουµε επίσης αποδεδειγµένη αύξηση του αλληλοσεβασµού, της ανοχής προς τη διαφορετικότητα, του ενδιαφέροντος για τους άλλους, της κατανόησης της σπουδαιότητας της προσφοράς και του υγιούς συναγωνισµού. Πολλοί από τους μαθητές μας δεν είχαν, προηγουμένως, πρότυπα καλής συμπεριφοράς ενώ με αυτό το πρόγραμμα προσφέρουμε εφικτούς στόχους στα παιδιά». – Γυμνασιάρχης, Όκλαντ, Καλιφόρνια

«Πριν 2 χρόνια, σε καθηµερινή βάση, έκλεβα, τσακωνόµουν, έκανα κοπάνα από το σχολείο, έπαιρνα ναρκωτικά και ήµουν αγενής προς τη µητέρα µου. Δεν είχα κανένα στόχο στη ζωή μου. Δεν με ενδιέφερε εάν κάποιος με πυροβολούσε και πέθαινα. Δεν είχα καμία επικοινωνία με τη μητέρα μου ή οποιονδήποτε άλλο από την οικογένειά μου. Είχα τη χειρότερη συμπεριφορά χωρίς λόγο. Άρχισα να κάνω το μάθημα του Δρόμου προς την Ευτυχία και με περηφάνια μπορώ να πω ότι μου έσωσε τη ζωή. Τώρα εργάζομαι και τα πάω πολύ καλά στο σχολείο. Έχω πολύ καλή επικοινωνία με την οικογένειά μου. Δεν ντύνοµαι πια σαν µέλος συµµορίας και το πιο σηµαντικό από όλα είναι ότι τώρα έχω ένα στόχο». – Μαθητής Δευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης, Λος Άντζελες, Καλιφόρνια

«Με την υποστήριξη του Ιδρύµατος Ο Δρόµος προς την Ευτυχία, περισσότερα από ένα εκατοµµύριο αντίτυπα του Δρόµου προς την Ευτυχία µοιράστηκαν στην Παλαιστίνη και στο Ισραήλ. Κι αυτό κάνει µεγάλη διαφορά. Μπορεί να αναλάβει το ρόλο της αποκατάστασης της σχέσης µεταξύ των δύο λαών. Η Επιτροπή του Υπουργείου για την Αναμόρφωση της Παιδείας διέταξε όλους τους σχολικούς συμβούλους να διδάσκουν τα παιδιά των Παλαιστινίων χρησιμοποιώντας το Δρόμο προς την Ευτυχία». – Αναπληρώτρια Γραµµατέας Παιδείας, Παλαιστινιακή Αρχή

«Αυτό που κάνει το συγκεκριµένο οργανισµό να διαφέρει από τους άλλους µη κυβερνητικούς οργανισµούς είναι η φιλοσοφία σας και η εφαρµογή της για την εκπαίδευση και την αποκατάσταση των ατόµων. Ο Δρόµος προς την Ευτυχία είναι ένα άριστο εργαλείο για την αποκατάσταση της νεολαίας. Επιμένετε πολύ, έτσι ώστε να είστε βέβαιοι ότι η θεωρία ταυτίζεται με την πρακτική. Είμαι ευγνώμων για τη δουλειά που κάνατε και αναμένω τη συνέχιση της συνεργασίας μας για την επέκταση αυτού του προγράμματος». – Υπουργός Νεολαίας και Κοινωνικής Ανάπτυξης, Λάγος, Νιγηρία

«Η στατιστική των σοβαρών εγκληµάτων στην περιοχή µειώθηκε σηµαντικά και τους τέσσερις πρώτους µήνες του χρόνου. Γνωρίζω ότι η διανοµή των πάνω από 16.000 αντιτύπων του Δρόµου προς την Ευτυχία έχει µεγάλη σχέση µ’ αυτό. Με το εργαλείο Ο Δρόµος προς την Ευτυχία κερδίζουµε και θα νικήσουμε απέναντι στην κατάπτωση που µας περιβάλλει». – Διευθυντής της Ένωσης Βελτίωσης Κοινοτήτων, Νότια Καλιφόρνια

Παιδαγωγοί και εκπαιδευτικοί,
Κάντε κλικ εδώ για να παραγγείλετε το δωρεάν σας
Βοηθητικό Πακέτο για τον Εκπαιδευτικό >>